JAK MAM NA IMIĘ
Reżyseria: Nigina Sajfułłajewa
Scenariusz: Liubow Mulmenko, Nigina Sajfułłajewa
Zdjęcia: Mark Ziselson
Gatunek: Dramat
Rok: 2014
Czas: 91 min
Obsada: Konstantin Ławronienko, Sasza Borticz, Marina Wasiliewa, Kiriłł Kaganowicz, Anna Kotowa
Nagrody:
2014 - Nagroda Grand Prix 8. Festiwalu Filmów Rosyjskich „Sputnik nad Polską” w Warszawie
2014 - Wyróżnienie jury na 25. Otwartym Rosyjskim Festiwalu Filmowym „Kinotawr” w Soczi
2014 - Nagroda za najlepszą reżyserię na Festiwalu Filmów Rosyjskich KINO w Genewie
Film stworzony przez kobiety i o kobietach przedstawia ich portrety na tle burzliwych relacji międzyludzkich. Siedemnastoletnie mieszkanki Moskwy – Olga i Sasza – to przyjaciółki o zupełnie różnych osobowościach. Dziewczyny wyruszają w podróż na Krym, aby poznać ojca Olgi – Siergieja. Bezpośrednia, wręcz wulgarna Sasza, chcąc pomóc nieśmiałej koleżance, podaje się za córkę Siergieja. Z pozoru niewinna zamiana ról stopniowo przewraca do góry nogami życie wszystkich bohaterów. W nietypowych dla siebie okolicznościach przyjaciółki stają się swoimi przeciwieństwami. Wyrazista ekspresja i otwartość w kreśleniu postaci sprawiają, że obraz jest pełen skrajnych emocji, ale nie traci na wiarygodności.
Nagrody:
2014 - Nagroda Grand Prix 8. Festiwalu Filmów Rosyjskich „Sputnik nad Polską” w Warszawie
2014 - Wyróżnienie jury na 25. Otwartym Rosyjskim Festiwalu Filmowym „Kinotawr” w Soczi
2014 - Nagroda za najlepszą reżyserię na Festiwalu Filmów Rosyjskich KINO w Genewie
Film stworzony przez kobiety i o kobietach przedstawia ich portrety na tle burzliwych relacji międzyludzkich. Siedemnastoletnie mieszkanki Moskwy – Olga i Sasza – to przyjaciółki o zupełnie różnych osobowościach. Dziewczyny wyruszają w podróż na Krym, aby poznać ojca Olgi – Siergieja. Bezpośrednia, wręcz wulgarna Sasza, chcąc pomóc nieśmiałej koleżance, podaje się za córkę Siergieja. Z pozoru niewinna zamiana ról stopniowo przewraca do góry nogami życie wszystkich bohaterów. W nietypowych dla siebie okolicznościach przyjaciółki stają się swoimi przeciwieństwami. Wyrazista ekspresja i otwartość w kreśleniu postaci sprawiają, że obraz jest pełen skrajnych emocji, ale nie traci na wiarygodności.
Przejdź do spisu wszystkich filmów