KARP ROZMROŻONY


Reżyseria: Władimir Kott
Scenariusz: Władimir Kott, Andriej Taratuchin, Oksana Karas, Dmitrij Łanczychin
Zdjęcia: Michaił Agranowicz
Gatunek: dramat
Rok: 2017
Czas: 105 min


Nagrody:
2017
Nagroda publiczności na 39. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Moskwie

Obsada: Marina Niejełowa, Jelena Michajłowna, Alisa Frejndlich, Jewgienij Mironow

Emerytowana nauczycielka Jelena Michajłowna dowiaduje się, że jest śmiertelnie chora i w każdej chwili może odejść z tego świata. Zamiast jednak spokojnie oczekiwać na śmierć, dziarsko zabiera się do organizacji swojego własnego pogrzebu. Paradoksalnie oswajanie śmierci staje się dla bohaterki próbą decydowania o własnym życiu. Ostatnią próbą nadania mu głębszego sensu.





2017-11-07, godz. 18.15, Kino Luna, Sala A (miejsca nienumerowane)
Spotkanie z reżyserem Władimirem Kottem

2017-11-10, godz. 20.45, Kino Luna, Sala A (miejsca nienumerowane)
Spotkanie z aktorem Siergiem Puskepalisem



kadry z filmu    kadry z filmu    kadry z filmu    kadry z filmu    


Przejdź do spisu wszystkich filmów



Fundacja Wspieram 35 MM E.A.R Kinofest

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego RP oraz Ministerstwa Kultury FR:

MKiDN Ministerstwo FR

Polska:

pisf zakochaj sie w warszawie
Rosja:

centrum r

360stopni boria.pl drukarnia visent

Empik bardzo bardzo niebo kopernika oficyna bbc klub komediowy południk zero akademia fotografii bioarp szerokie tory katiusza . kino praha teatr ateneum teatr współczesny studio wydawnictwo czarne edipresse świat książki prószyński i spółka editio claroscuro wydawnictwo literackie booker mito bagatela slajdy legalna kultura

tvp kultura tvp3 kino polska kino tv rmf classic cjg24 ams Aktivist kino Hiro Ekrany art papier Film&TV Kamera Fragile akcent Przedsiebiorcy@eu kie Ewropa krytyka literacka nowa europa wschodnia przegląd Rosyjski Kurier Warszawski Zupełnie inny świat co i gdzie eastbook example Filmaster Irka rosyjska ruletka na ekranie rynek wschodni nigdy więcej


mk aif ap . afisha proficinema . forsmi . . .